Dovršena akvizicija akcija preduzeća sa zajedničkim ulaganjem Axel Springera u Mađarskoj, Srbiji, Slovačkoj, Estoniji, Letoniji i Litvaniji

Nakon što je što je medijska kompanija Ringier dobila odobrenje nacionalnih tela za zaštitu konkurencije, završena je akvizicija akcija Axel Springera u Mađarskoj, Srbiji, Slovačkoj i baltičkim državama koja je bila najavljena 28. jula 2021. godine. Ova transakcija predstavlja još jedan korak napred u Ringierovoj strategiji međunarodnog rasta i ulaganja u oblast digitalnog tržišta i medijskih brendova. Ringier grupa je tako postala lider na medijskom i digitalnom tržištu devet zemalja srednje i istočne Evrope.

Holding kompanije u Mađarskoj, Srbiji i Slovačkoj sada će raditi pod brendom Ringiera. Oko 90 lokalnih medija (štampanih i digitalnih) i 20 marketplace proizvoda (online oglasnika), koji se svi nalaze među liderima u svojim tržišnim segmentima, sačuvaće svoje postojeće brendove.

Mediji kompanije Ringier – dnevne novine, časopisi i informativni portali, veoma su dobro pozicionirani u Mađarskoj, Srbiji i Slovačkoj. Mađarske dnevne novine Blikk dodatno su proširile svoj vodeći položaj u tabloidnom segmentu: u decembru 2021. godine, digitalna verzija Blikk.hu imala je najveći doseg od svih internet izdanja mađarskih novina. U Srbiji je Blic.rs već deset godina bez prestanka digitalni lider: prema Gemiusu, u januaru Blic.rs je imao 3 miliona korisnika i internet doseg od 77,4%. U Slovačkoj, takođe, informativna platforma Aktuality.sk, sa više od 3 miliona korisnika, lider je na tržištu.

Ringier će upravljati i vodećim platformama za zapošljavanje na tržištu Mađarske i baltičkih zemalja: u Mađarskoj je to portal Profession.hu, a u baltičkim zemljama CV Keskus. Digitalna tržišta nekretnina Nehnutelnosti.sk i automobila Autobazar.sk, koji rade pod okriljem kompanije United Classifieds, u Slovačkoj su lideri u svojim kategorijama.Odlično pozicionirana platforma za nekretnine u Srbiji, Nekretnine.rs, takođe je deo proširenog portfolija Ringiera, kao i ostale platforme koje ubrzano rastu i čiji će proizvodi i usluge biti proširene i unapređene u godinama koje dolaze.

Na poljskom tržištu Axel Springer i Ringier će ostati aktivni kao partneri u poslovanju i ulaganju u zajednički porfolio medijskih brendova i online oglasnika koji donose velike prihode i EBITDA-u.