Promocija ekoturizma i zaštita životne sredine Vlasinskog jezera

Ministarstvo trgovine , turizma i telekomunikacija , Programa Ujedinjenih nacija za razvoj , Opština Surdulica i kompanija Coca Cola rganizovali su događaj gde su predstavili rezultate projekta „Promocija ekoturizma i zaštita životne sredine Vlasinskog jezera“ u Palati Srbija. Svrha projekta je da unapređenje lokalnog ekonomskog razvoja u granicama zaštićenog područja Vlasine.

Rezultati projekta koji se sprovodi na Vlasinskom jezeru su predstavljeni a prezentacija je predstavila planove za unapređenje modela javno – privatnog partnerstva u saradnji sa drugim zaštićenim područjima u Srbiji.

Učesnici događaja bili su predstavnici sledećih kompanija i organizacija: kompanija Coca-Cola, Nestle, SGS, ProCredit banka, Erste banka, Siemens, Hemofarm, Geox, Vip mobile, Telenor, Victoria Group, MK Group, Delta Fondacija, Bambi Banat, JP Srbijašume, Švajcarsko srpska privredna komora, WWF, portal „ko je odgovoran“, Udruženje zaštićenih područja i nacionalnih parkova Srbije NAPS, Ekonomski fakultet i Opština Surdulica.

UNDP će nastaviti razgovore sa privatnim sektorom na temu trenutnih planova za period 2015-2020 u oblasti društveno odgovornog poslovanja i lokalnog ekonomskog razvoja.

1. Decembar 2014.